torsdag 22 januari 2009

Sömnlösa nätter...

...Och det beror inte alls på stress el så (fast i grund och botten handlar det väl om det) men är alltså inte som att jag har mer runt om mig nu än vanligt utan har helt enkelt drabbats av en av mina (mååånga genom åren) Insomnia liknande perioder.

Igår natt var 4 natten i rad som jag inte sovit och i vanliga fall kan jag åtminstone koppla av med en bok el film el något medans jag väntar ut natten men inte igår. ..

Istället ställde jag mig för att laga paj kl 03.00!
Ok, lite mysko, jag vet, men attans vilken god paj det blev! och på så vis var ju dagens lunch på jobbet fixad. Det kallar jag produktivitet!

Skämt åsido, ikväll ska jag prova på ett stenhårt pass på gymmet så hoppas jag att jag somnar av ren utmattning sen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Trist att du fått tillbaka din insomnia igen!

Hade ordentlig jetlag för någon månad sen och vaknade kl 2 varje natt i en vecka - och det är så fruktansvärt irriterande att bara ligga kvar. Gick också upp och fixade, lagade mat och sånt där :) Inte samma sak som insomnia, jag vet, men...

Liam H Wandi sa...

Vad haftigt! Vad blev det for slags paj?