fredag 4 juli 2008

Oj vilken grej detta med blogg blivit...blondinbella, engla, kissie

Antar att jag har en bra ursakt eftersom jag bor i Sydafrika av alla stallen men shit! vilken chock jag fick nar jag kom hem till Sverige for ett par veckor sedan och horde talas om blondinbella,Linda Rosing, Engla och Kissie som alla slass om tusentals kronor for att helt enkelt skriva om sin vardag.

Go girls! Visst blir en annan avundsjuk eftersom man ibland kan tycka sig ha viktiga asikter, erfarenheter, tips etc men hade jag varit Blondinbella idag, kanske hade man gjort likadant???

Tyvarr inte, med tanke pa mitt obefintliga modeintresse sa kanske inte...men anda.. I vilket fall som helst sa hyser jag stor respekt for alla dem som tar tillfallet i akt! Daremot kan jag aven tycka att det ar en jakla massa skit oxa om man nu kollar pa dessa topplistor. bara massa klader, smink och fashion... fast sen finns det ju en hel del bra bloggar som tar upp bocker och annat intressant..ja, i vilket fall som helst..ska inte klaga. Jag bloggar ju sjalv om absolut ingenting...

Inga kommentarer: