tisdag 16 juli 2013

Vidare mot Kenya

Efter 3 härliga dagar vid Viktoria fallen är det återigen dags att packa väskorna och hoppa på planet tillbaka till Johannesburg.

 Ikväll har jag avskedsmiddag för de gäster som bara bokat Sydafrika- Vic Falls-resan och imorgon åker jag och min pyttegrupp med bara 6 personer, vidare till Kenya för ett 2-veckors safari-äventyr.

Ser verkligen fram mot att få åka tillbaka till Kenya..De glada och trevliga människorna, de vackra vyerna, afrikanska savannen, alla djuren m.m. Är inget land jag skulle bosätta mig i (mitt hjärta finns i Kapstaden) men jag älskar varje minut jag är där.

Brukar vara lite si och så med internet i Kenya så vi får väl se när jag får möjlighet att blogga igen.





1 kommentar:

Freedomtravel sa...

Vi har varit i Kenya två gånger och gillar Kenya. Trots att v under vårt första besök råkade hamna där under valet, då det blev väldigt oroligt och blodigt i landet. Men sedan har vi återvänt igen och kunnat se landet under lugnare omständigheter!