onsdag 15 juni 2011

Nu har vinet kommit

Härom dagen kom vinet som jag beställde på Sydafrikanska vinklubbens stora lagerrensning i januari!

 Tycker personligen att de borde skriva om delen för leveranstid eftersom 5-6 månader kanske är lite väl lång tid för vissa att vänta, men i övrigt så fungerar deras tjänst helt ok. På deras hemsida står det att man beräknar leverans till 2-3 månader efter köptillfället men detta har aldrig stämt de ggr jag handlat utan man ska gott och väl räkna med 5-6 månader.

 Är det någon annan som beställt något och hur har ni upplevt det? Vet att det var någon tidigare som haft jätteproblem :(

För mig var allting med i leveransen även den här gången och som vanligt är det lite som julafton att plocka upp flaskorna eftersom man inte kommer ihåg vad man beställt :)

Tydligen hade jag bl a beställt flera Kanonkop, Catherine Marshall och Cederberg. Totalt 32 flaskor och nu är frågan vilka jag tänkt lagra och vilka som ska drickas upp i sommar...

Skål!

Inga kommentarer: