torsdag 30 juni 2011

Äntligen!

Som några av er kanske minns så hade vi inbrott hos oss i slutet av januari :(

Vi blev av med två datorer, kamera, pass, kreditkort m.m och det är inte förrän nu som vi tagit tag i projekt: Få tillbaka pengar på försäkringen.

Och jag måste säga att det hela gick mycket smidigare än vi trodde och i förra veckan fick vi således tillbaka en del pengar :)

Så nu har vi inhandlat en ny kamera och även en ny laptop till mig....Och som jag längtat!!!
Datorn jag haft de senaste månaderna är bland det långsammaste jag varit med om och jag har velat slänga den i väggen flera ggr om dagen...

Så nu sitter jag och fullkomligen njuter av min fina nya sak. Helt plötsligt blev jobbet ÄNNU roligare!

Och kameran är det samma sak med...Massa fina bilder utlovas här på bloggen och på hemsidan till hösten.

min brorson Liam



Gott med glass en varm sommardag


Vi har förresten även bestämt att vi kommer åka tillbaka till Sydafrika runt 1 september. Känns skönt att ha ett datum att sikta in sig på.

Till veckan kommer mäklaren för att kika på lägenheten här i Sverige som vi tänkt sälja.

Så nu händer det saker vill jag lova!

Har även en del spännande nyheter inför nästa säsong men ska nog suga på den karamellen ett litet tag till :)

Inga kommentarer: