onsdag 22 juni 2011

500 kr i rabatt

Som ni kan se på högra sidan av bloggen så erbjuder jag 500kr i boka-tidigt rabatt om man bokar sin resa till Sydafrika innan Midsommar. Så om ni bokat flyget men inte klurat på boendet än, passa på nu!

Det börjar redan nu bli väldigt svårt att hitta boende längs Garden Route över jul och nyår så jag hinner förmodligen inte sätta ihop ett fullständigt paket innan fredag men ger självklart rabatt till alla som tagit kontakt och satt igång processen innan dess.


Brenton on Sea

Problemet längs Garden Route är att de flesta ställen har "minimum stay" policy på 5 nätter el mer över jul och nyår och det funkar inte riktigt för svenskar som helst vill stanna till på flera ställen. Så därför rekommenderar jag STARKT att man sätter igång med planeringen redan nu.

Skicka ett mail till mig på info@sydafrikaexperten.se så kan jag komma med ett kostnadsfritt förslag på resrutt.

Paketpriset blir aldrig dyrare om man bokar genom oss än om man bokar själv- så vad har ni att förlora?

Inga kommentarer: