onsdag 10 mars 2010

Dags att lämna Kapstaden

Fy, fick ett samtal från bolaget som jag ska guida åt att de vill att jag flyger upp till Jhb redan på fredag :(

Gruppen landar först på söndag men jag ska träffa chefen och gå igenom programmet etc.

Hmmm..hade planerat en hel massa för tor-fre men får försöka hinna med allt imorgon tor istället helt enkelt. ser däremot inte fram mot 2 tråkiga dagar i jhb :(
Min ena kompis som bor i området är i Berlin på stora turistmässan och den andra i Durban så jag får väl helt enkelt se till att jobba en del...
Vill inte låta så negativ om Jhb för det finns en hel del intressanta museum och Soweto etc men har man varit där några ggr så räcker det... Johannesburg annars är en bra stad för en snabb stop over..

Och jag vill inte lämna Kapstaden!

Förresten, på tal om något annat så har jag tackat ja till en tur i Norge i mitten på Augusti :)

Att guida i Norge är helt fantastiskt och australiensiska företaget som detta uppdraget är för, är kanon att jobba för så ser verkligen fram emot detta. Alltid speciellt att få guida i sina "hemtrakter".

Inga kommentarer: