onsdag 24 mars 2010

Bara en vecka kvar i Sydafrika

Resan med nuvarande gruppen fortsätter gå som på räls :)
Vi har haft kanon väder hela vägen, solat, badat, vandrat, sett massa djur och nu befinner vi oss längs garden route.

"Draken" som jag kallade förra lokalguiden är äntligen borta och hon sa inte ens hejdå till mig på flygplatsen...ooops! Vi kom som ni förstår inte alls bra överens ...

Men gruppen är helt fantastisk och det är superkul att guida igen. Har blivit tillfrågad om jag vill guida samma resa nästa säsong och just nu är jag oerhört taggad men vi får se. är mycket jag vill hinna med...

Knappa veckan kvar tills jag flyger tillbaks till Sverige. Kommer hem lagom till påsk och längtar faktiskt tillbaks till Sverige. Ser fram mot att få leka och gosa med mina brorsöner och självklart saknar jag pojkvännen oxå.
Har massa nya ideer för Sydafrikaexperten och tänkte jobba järnet hela april för att få ordning på lite nya paket etc som jag kan erbjuda sydafrikaresenärer s kommer ha fullt upp hela våren :)

Inga kommentarer: