fredag 3 april 2009

Bröllop i Kapstaden den 15 Augusti

Någon som befinner sig i Kapstaden den 15 Augusti?

Fick nämligen ett jättegulligt mail från en L igår där hon berättar att hon och hennes blivande make ska gifta sig här nere i Augusti och skulle tycka det var kul om jag och mina vänner kunde vara närvarande så att de slipper vara ensamma.

Helt Fantastiskt!

Har aldrig träffat L el hennes blivande make utan hon fann helt enkelt min blogg på nätet..Men självklart kommer jag försöka vara där...Och uppmanar alla andra som råkar befinna sig i Kapstaden under denna tid att höra av sig till mig så kan vi alla gå tillsammans!

I vilket fall som helst L, så har du och N valt bästa stället att gifta er på och kan jag hjälpa till på nåt vis för att göra er dag extra speciell så ställer jag självklart upp...

Inga kommentarer: