fredag 7 november 2008

Kaos!

Varit lite tyst ett tag och det beror helt enkelt på att jag varit ute och guidat varje dag denna vecka och så lär det fortsätta ett tag framöver...en av de nya guiderna pallade inte trycket utan åkte tillbaka till Sverige idag så istället för en veckas guidning så blir det nog en månad el så på raken..men det är ok..lite körigt att försöka hinna med mitt kontorsjobb på kvällarna men hellre nu än mitt i säsong...
Har dessutom en kompis på besök nästa vecka från tyskland som jag blir tvungen att ge vägbeskrivning till mitt hem då jag måste guida en garden route men det är sånt som händer. Som tur är så har hon rest massor innan så det ska vara ok..Jag hoppas flyga tillbaka ons morgon och sen ha ledigt nästa helg då jag ska inspektera hotell uppe i vinistrikten och jag och min kompis får tid att umgås..

kl ar 22.30 nu..jag har haft 3 olika grupper, tre dar i rad...imorgon blir det constantia winelands och på söndag big walk! Välgörenhets grejen där jag ska gå 15 km for bröstcancer foundation..yippie!
lite kaotiskt just nu måste jag erkänna...
Måndag morgon tar jag en grupp till wilderness...och längre än så orkar jag inte ens tänka just nu... ha en supertrevlig helg allihopa!

Inga kommentarer: