söndag 30 november 2014

Julkalender med Sydafrika-tema

Har ju varit riktigt dåligt med inlägg på bloggen senaste månaderna...Beror självklart till stor del på att dygnets timmar inte riktigt räcker till som nybliven mamma...men också för att jag helt enkelt "fastnat" och haft en släng av bloggtorka.

Efter 7 års bloggande så känns det ibland som att man upprepar sig heeela tiden..men nu när jag kikat lite på statistiken, så är det många av de äldre inläggen som gör att folk hamnar här och när jag väl tänker efter, så kan det ha gått flera år sedan jag skrev om vissa, ganska självklara saker...

Nu börjar jag få lust att skriva igen och även om inte tiden alltid räcker till så finns iallafall viljan där och det är ju det viktigaste.

Så....Imorgon börjar min egna lilla variant av en julkalender.


Flesta bloggar kommer köra nya erbjudanden och rabatter som de fått ihop hos olika sponsorer, men så ser inte min kalender ut.

Däremot kommer den som är intresserad av Sydafrika, få massa info, tips och förhoppningsvis även ny inspiration under de kommande veckorna.

Ni hänger med hoppas jag!?

Har en ganska bra idé om vad jag vill att de olika luckorna ska vara fyllda med, men är 2-3 luckor som jag fortfarande klurar på så om ni har något speciellt ni gärna vill att jag tar upp, förklarar el ni undrar över... Hör av er! I´m all yours!...



1 kommentar:

Idus Förlag med ZimZalabim sa...

Jättekul tycker vi som kommer til Sydafrika om 27 dagar :-) Ser fram mot att läsa!