onsdag 4 september 2013

Tävla på Supersavertravel

För ett tag sedan blev jag tillfrågad av Supersavertravel om jag ville vara med och gömma en av deras resväskor i en tävling som börjar idag.

De har valt ut ett antal resebloggar och tanken är att ni läsare ska leta upp dessa resväskor på de olika bloggarna.

Så någonstans på den här bloggen kan ni alltså hitta en bild på en resväska och supersavertravels logga. tävlingen går helt enkelt ut på att hitta så många som möjligt av reseväskorna utspridda bland de utvalda bloggarna.

Vi bloggare har inte fått någon ersättning för detta men kanske att fler läsare hittar just den här bloggen.
 
Kul ide tycker jag och eftersom jag själv vid ett flertal tillfällen bokat våra flygbiljetter mellan Sverige och Sydafrika via supersavertravel så tackade jag genast ja. 
 Mer info om tävlingen hittar ni här:

http://www.supersavertravel.se/tavling/resvaskan
 

Inga kommentarer: