fredag 4 maj 2012

Nedräkning till semester

Om en vecka åker vi till Durban och Indaba som är vår motsvarighet till TUR mässan (fast ganska mycket större). Har en hel del möten m.m inplanerade och efter det stänger vi kontoret i hela 2 veckor och drar bl a till Zanzibar och även en sväng till Sverige :)

Ska bli helt fantastiskt skönt med lite semester. Min första sedan jag startade eget för snart 3 år sedan..Yikes!

Blir en galen sista vecka innan semestern..Har fortfarande ett helt gäng bokningar som jag hoppas bli klar med och sen ska vi ju även sammanställa hur mycket vi fått ihop för vårt lilla filt-projekt och bestämma exakt när, var och hur dessa pengar ska användas och redan nu kan jag säga att det kommer bli ett helt gäng filtar, mat m.m :)

KUL och ett stort tack till alla er som sponsrat!

Vill man hjälpa till så finns det fortfarande tid för detta och isåfall är det bara att ta kontakt med mig så skickar jag bankuppgifter osv.

Märks att vintern snart är här. Guesthouset är tyst med bara några få rum bokade och regnet har börjat. Blir fortfarande varmt på dagarna om det är upphåll och solen tittar fram, men på kvällen är det gasvärmare och raggsockor på som gäller!



En sak som jag verkligen gillar under vintern här nere, är att flesta restauranger har prisvärda vinter-erbjudanden och det är ju även nu som vi faktiskt har tid att gå på restaurang så nu passar vi på att beta av så många vi bara hinner...

Ikväll blir det date med Fredric på Jordan Restaurant. Perfekt fredag kväll!

Trevlig helg!

1 kommentar:

Tara sa...

Hoppas ni får en underbar semester! Så att ni sedan kan kika på alla jobbansökningar. Jag väntar med spänning på svar från er :)

Mvh Tara