onsdag 16 juni 2010

Mer än 100 fans på facebook

Sydafrikaexperten växer dag för dag och det är verkligen jättekul att se statistiken över nya besökare och hur folk hittat hit.
När jag startade företaget gjorde jag ett medvetet beslut att använda mig av en blogg istället för en traditionell hemsida och det verkar som om det fungerar..(har en hemsida också, men kommer lansera den vid ett senare tillfälle)

För några månader sedan lade jag upp en Facebook sida och idag har vi mer än 100 fans, vilket faktiskt är mer än Sveriges största företag för resor till Sydafrika :)
På facebook sidan länkar jag till bloggen, men ger även en del andra tips på boende, restauranger och annat så hjälp oss gärna till att bli ännu större genom att "gilla" el "dela" Facebook rutan som finns i spalten till höger.

För er som är nya här på bloggen så är Sydafrikaexperten ett litet privatägt företag som hjälper till med boende, hyrbil, aktiviteter och annat- utan att det kostar något extra.

Er guide nere i Sydafrika helt enkelt!

Jag kommer själv vara på plats nere i Sydafrika mellan Aug-Mars för att finnas till för våra kunder och förbättra våra paket ytterligare och hoppas snart bli det självklara valet för en skräddarsydd resa.

Vill ni ha hjälp att planera Er resa, hör av er till oss på: info@sydafrikaexperten.se så återkommer vi inom 24 timmar.

Men som sagt, sprid gärna vårt namn på Facebook och hjälp oss en bit på vägen :)


Inga kommentarer: