onsdag 10 februari 2010

På väg ner till Sydafrika

Sitter för tillfället på Munich flygplats på väg ner till Johannesburg. Har varit snöstorm så många av planen har skickats till Frankfurt istället så ser ut som att delar av min första grupp kommer anlända efter mig. Sätter alltså igång med guidning så fort jag landat och ska köra från Johannesburg till Graskop redan första dagen. Ska bli underbart att få komma ut och guida igen och framförallt få komma "hem" till Sydafrika.

Under de närmaste månaderna kommer jag därför inte vara kontaktbar på min svenska mobil utan det är mitt sydafrikanska nummer som gäller: +27 79 457 6097

Ska försöka rapportera med jämna mellan rum men ber om ursäkt ifall det tar några dagar att svara på era mail eftersom jag inte kommer ha internet på alla hotellen. Men jag lovar att svara så snabbt jag bara kan... Och sen hoppas jag kunna lägga upp en del fina bilder under resans gång...

Hoppas detta är den sista snön jag ser för i år. Tillbaks i Sverige den 2 April...

Inga kommentarer: