måndag 8 februari 2010

Åker till Sydafrika på Onsdag!

Har skrivit tidigare om de snabba vändningarna i mitt jobb. Idag var en sådan dag.

Min mobil ringde strax efter lunch. Sveriges största researrangör av resor till Sydafrika (och nej, det är inte Sydafrikaresor tro't el ej) på tråden. Diverse problem med deras guider och 10 min senare en bokad biljett för mig ner till Sydafrika.
Kommer vara där nere i dryga 6 veckor och köra 2 olika turer med en del ledig tid emellan.
Känns så himla skönt att komma hem igen. Och för er som har bokade resor med Sydafrikaexperten. Ni behöver inte oroa er..jag kommer sköta företaget precis som vanligt. En av de absoluta fördelarna med att vara egenföretagare så här...jag kan egentligen sitta vart som helst och jobba..och i nästa vecka blir det med en kall black label i Kruger parken :)

Känns jäkligt skönt..Däremot har jag träffat en alldeles urgullig kille i Sverige sen en tid tillbaka och det kommer självklart bli jobbigt att vara ifrån varandra. Men han verkar rätt flexibel och dessutom nyfiken på Sydafrika så vem vet? Is it meant to be so...

1 kommentar:

Anonym sa...

Ojdå...snabba kast!
Orättvist!! Jag vill också åka...min solbränna håller på att försvinna efter att ha varit hemma i snart 4 veckor.
Ha det så trevlig och njut av livet och underbara SA!
Mvh/från en avundsjuk Lars