tisdag 30 december 2008

Så hur gick det då?

..med förra årets nyårslöften dvs.
Vid den här tiden förra året satte jag upp 2 nya mål inför 2008 som ni hittar här

Det ena har jag lyckats riktigt bra med och det känns kul. Jag ville bli mer social och träffa nytt folk och det har faktiskt gått över förväntan. Jag har idag en bunt med supertrevliga vänner här nere och och har ofta fått trycka på bromsen och tacka nej till massa kul på grund av att jag haft så fullt upp. Så ett jätte tack till alla mina underbara vänner här nere för att ni finns..Ni vet vilka ni är..

Det andra nyårslöftet har tyvärr inte gått lika bra. Jag vill göra mer nytta och hjälpa de som har det sämre och även om jag försöker så gott jag kan så blir det ju aldrig tillräckligt så det får helt enkelt släpa över till 2009.

Nyårsafton kommer firas hemma hos mig med en sk "Bring 'n Braai" där alla tar med sig lite mat och sen grillar vi. Vi blir nog ca 10 glada och det räcker gott och väl i min lilla lya så ikväll ska jag förbereda mitt andra gästrum så folk kan sova över. Har ju dessutom mina goda vänner Linda och Ullis på besök från Sverige så det gör ju att nyår nog kommer kännas extra kul.

Mysigt!

Inga kommentarer: