tisdag 2 oktober 2007

Packar..

Ok, sa har nu forsokt hitta pa nat lattare satt att halla er dar hemma uppdaterad om vad som hander i min varld genom att skapa den har bloggen men vet inte hur bra det kommer funka an..Backpacking dagboken som jag har ar kranglig nar det kommer till bilder och sa..sa kommer nog fortsatta skriva dagbok men lagga in den har sidan som lank for bilder..ja, det marks..Haller i allafall pa och packar for fullt just nu..Lamnar Varmland imorgon for ett par dagar i Stockholm for att plocka upp pass och visum och flyger sen till Kapstaden pa Lordag..Det betyder att jag kommer landa dar pa min fodelsedag :) Kanns som ett gott tecken att borja min nasta fas i livet pa det sattet..Ha det gott!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Minna!
Jag heter Juni och kom av en slump in på din dagbok påbackpacking.se. JAg är helt fascinerad över ditt liv och det du gjort hittills!Jag har precis tagit studenten och ska iväg en sväng till Asien i vinter men efter det är det helt tomt, och jag känner bara ångest ångest ångest.
Jag har bland annat funderat på att försöka få jobb på ett kryssningsfartyg men jag vet inte alls vart jag ska börja!
Jag förstår om du har mycket att göra osv, men OM eller NÄR du har tid får du mer än gärna skicka iväg ett mail till mig och ge mig några tips!
Det vore guld värt! Hoppas du slår dig till ro ordentligt i Sydafrika!
Varma hälsningar,
Juni Dellenstedt
(juni__dellenstedt@hotmail.com