söndag 14 oktober 2007

Första veckan avklarad..

och måste säga att jag trivs alldeles ypperligt..Tycker det är lite jobbigt med lägenhetsletandet och verkar som om det är lite fel tajming just nu så kanske blir tvungen att ta nåt tillfälligt 6 månaders kontrakt el nåt och sen hitta nåt bättre i April-Maj..får se..det ordnar sig nog..
Fullt upp på jobbet eftersom första turen börjar på onsdag och jag fortfarande har mycket att lära..men känner att jag börjar få lite bättre koll för var dag som går.. Kommer endast guida några enstaka dagar här och där förutom en extra grupp som kommer i början på februari då jag kommer köra en veckas garden route så det blir nog kul..
Har min första lediga helg nu och tror definitivt jag kommer vänja mig vid "vanligt liv".
Våren har äntligen börjat här och vi har nu haft ca 20-25 grader i snart en vecka :)
Tanken är att vi ska hyra bil idag och ta oss upp längs med västkusten där det ska finnas massa vackra blommor vid den här tiden på året..

Inga kommentarer: