onsdag 29 juli 2015

Bo på vingård utanför Stellenbosch

En restaurang som jag gärna återvänder till är Jordan Restaurant, som ligger på vingården med samma namn,en bit utanför Stellenbosch.



Här är utsikten hänförande, aiolin bland den godaste jag smakat och att få avrunda måltiden med en tripp till "ostrummet" är i mitt tycke ett perfekt avslut på en trevlig måltid.



Enda klagomålet skulle vara att jag ibland kan tycka att portionerna är för stora...

Och nu finns det ännu en anledning att besöka Jordan. De har nämligen precis öppnat upp ett antal rum som man kan bo över i. Har ju själv inte hunnit testa detta än men det ligger utan tvekan högt upp på min önskelista just nu.




Priserna startar från R950 per person och natt inkl frukost och de har flera olika rumskategorier med olika storlek på rummen.

Mitt tips är att man ser till att bo där de dagar som restaurangen är öppen för middag ( tor, fre, lör). 

1 kommentar:

Ann-tikt & Sånt sa...

Hej!!
Ser underbart ut!! Ska absolut ha detta i minnet nästa gång vi är i Stellenbosch.
Längtar så till ditt fantastiska land!
Annika