onsdag 5 september 2012

Nu fyller vi 3 år!

Får massor med mail just nu från folk som vill resa till Sydafrika över jul och nyår.
Tyvärr kommer jag inte kunna påbörja några nya bokningar förrän jag är tillbaka på kontoret igen i slutet av nästa vecka.

Ber så hemskt mycket om ursäkt för detta men har en hel hög med förfrågningar som jag försöker hjälpa sedan tidigare och internet här i Kenya är lite si och så...Vill inte ta på mig mer än vad jag hinner med.

I dagarna fyller förresten Sydafrikaexperten 3 år!

 Helt otroligt vad snabbt tiden går och det har varit enormt kul att fått hjälpa många av er läsare med era resor och även att ha träffat många av er personligen vid flygplatsen el på guidad tur...

 Stort tack till alla er som rest med oss och som tipsat era vänner osv. Vi är så tacksamma!




www.sydafrikaexperten.se

Inga kommentarer: