lördag 21 april 2012

Säsongen är slut!

Igår körde vi de sista kunderna till flygplatsen och nu är årets säsong slut för oss...Puh!

Och gissa vem som ligger nedbäddad med hög feber, hosta och värk...Slår aldrig fel!

Jag blir väldigt sällan sjuk men när det väl händer så är det nästan alltid i samband med slutet av säsongen, eller om jag varit ute och guidat en längre rundtur...

Så i helgen blir det vila för mig och Fredric får sköta Guesthouset. Ägarna har nämligen åkt på en 3-veckors semester upp till Namibia så fram till den 12 maj har vi huvudansvaret...

Har varit lite körigt den här veckan med krashad hemsida, mycket bokningar osv så jag har ju inte ens hunnit lägga upp den trevliga videosnutten som handlar om vår lilla favoritgård: Tempel Wines.

Jag skrev ju för ett tag sedan om Uppkorkats artikelserie om Sydafrikanska viner och nu var det alltså dags för Marie och Alfs Pinotage viner...

Videon kan ni se HÄR

Och här är även en skriven artikel.

http://hd.se/mat/uppkorkat/2012/04/21/drommen-som-blev-sann-tempel-wines-i-paarl/

Inga kommentarer: