lördag 18 februari 2012

Vardagslyx

Som ni vet så jag jobbar alldeles galet mycket. och jag älskar´t! Jag skulle bli snabbt uttråkad som lyxhustru el liknande. Men jag och F har två uttryck som jag älskar: Vardagslyx & "Quality of life".

Vi träffar massor med gäster från hela världen som undrar varför vi valde just Sydafrika som boplats?

Och vi brukar alltid svara med just dessa två uttryck! Vi lever gott och får så mycket till ett pris man inte kan jämföra med i Sverige.

Idag var ett typiskt exempel...Efter ett antal timmars jobb på en lördag bestämde vi oss för att "lufta oss". och vart hamnade vi? Jo, nästgårds på Asara Wine Farm som även har 5-stjärnigt hotell och ett flertal olika restaurang alternativ- Servicen var lite si och så sent på eftermiddagen men maten var helt ok och utsikten är ju helt underbar!




Inga kommentarer: