tisdag 28 februari 2012

Någon som vill jobba med resor till Sydafrika?

Fortfarande alldeles för lite tid över för att blogga...
Jobbar frenetiskt med alla nya förfrågningar som kommer in för jul och nyårs-resor och har nu fått införa en väntelista!
Verkar finnas ett enormt sug efter resor till Sydafrika. Känns tråkigt att inte kunna hjälpa alla på en gång, men jag tar hellre ett mindre antal bokningar som jag kan fokusera 100% på, än att bara börja spotta fram resor på löpande band...

Däremot har jag under de senaste månaderna insett att det är dags att expandera.

Timmarna räcker inte till och jag vill kunna lägga min fokus på produktutveckling och det jag fortfarande tycker är roligast: kundkontakten.

Så...
Om någon är intresserad av och tror sig passa för ett jobb som lärling på ett reseföretag med fokus på Sydafrika, så får ni gärna höra av er till oss.

Vi ser helst att det är någon med tidigare erfarenhet från turistbranschen som kan prova på en säsong till att börja med.

Arbetet kommer mestadels bestå av administrativa uppgifter på kontoret och vi hoppas hitta en person som har ett genuint intresse och passion för just Sydafrika. Är man intresserad av, eller har tidigare erfarenhet av att jobba som guide så är detta ett plus.

Det är långa, tuffa dagar och inte speciellt bra betalt, men i gengäld erbjuder vi en annorlunda livsstil och tillfälle att vara med och utveckla ett nytt, spännande företag i en rolig och avslappnad miljö.

Självklart skulle det bästa vara om vi kunde hitta någon som redan finns på plats här i Sydafrika, men är öppna för förslag och det handlar ju om att hitta rätt person, vart nu han/hon än befinner sig...

Tanken är att denna person kommer starta hos oss i September. Arbetsplats och kontor ligger i Stellenbosch.

Om ni är intresserade av att börja jobba hos Sydafrikaexperten, el vet någon ni tror skulle passa: Hör av er till mig på:

minna@sydafrikaexperten.se



http://www.sydafrikaexperten.se/


Inga kommentarer: