fredag 16 december 2011

Sommaren är tillbaka...eller?

YES!

Sol, blå himmel och sådär pefekta 25-27 grader...Sommaren kanske är tillbaka?



Igår införskaffades en A/C till lägenheten..En sån där man kan flytta runt och nu hoppas vi få användning för den SNART!

I samma veva bestämde vi oss även för att köpa en tv.

Jag har inte haft tv på 5 år.

 Ett beslut jag tog för att inte fastna i tevesoffa-träsket och har faktiskt inte saknat den alls...

Men de senaste åren har vi tittat en hel del på tv serier via datorn men nu har vi helt enkelt tröttnat på liten dataskärm så det är för detta ändamålet som vi handlade...Och jag gillar´t!
 Svårt att föreställa mig att jag inte haft en teve tidigare...ha ha

För tillfället plöjer vi oss igenom "Sons of Anarchy" och jisses vilken skillnad det blev med den större bilden.

I helgen är vi lediga och då har vi tänkt ta det lugnt och spendera tid vid poolen, äta och dricka gott och mysa med mamsen.

Jag är väldigt sugen på en vinprovning på Delaire. En av de mest spektakulära vingårdarna här nere. Vi får se vart vi hamnar men i vilket fall som helst kommer det bli en härlig helg i vindistrikten!

Inga kommentarer: