onsdag 2 februari 2011

Packar

Håller för fullt på och packar för den lite hastigt planerade resan till Sverige. Kom på att jag inte har några vinterkläder direkt..men papsen kommer och möter upp mig på arlanda så det ska nog gå bra ändå.

Har jobbat frenetiskt de senaste dagarna med att försöka återställa allt till det normala och bara jag får komma hem och fixa alla mina kort, bokföring, pass m.m så ska det nog inte ta så lång tid...
Är en hel del annat som jag skulle behövt gjort hemma så detta är faktiskt ett ypperligt tillfälle att få lite produktiv tid hemma på kontoret i Sverige. Är mer än 6 månader sedan sist..

Som en av mina kunder sa när jag fick skriva att hans välkomstpaket kommer bli lite försenat:

Shit happens!

Tur att de flesta är väldigt förstående.

På Fredag får jag krama om mina lillpluttar, Liam och Lucas och bara det gör ju faktiskt att resan ändå känns helt ok :)

Nästa uppdatering av bloggen blir nog från Sverige och då lovar jag att det ska vara lite mer upplyftande info...

Inga kommentarer: