söndag 13 februari 2011

Middag med familjen

Imorgon bär det av hemåt till Kapstaden och herregud vad jag längtar tillbaka till värmen. Här i Värmland har vi haft -20 grader och massa snö!

Idag har vi firat papsen som fyllde 63 tidigare i veckan. Det blev älgfilé ihop med mitt absoluta favoritvin: Chocolate Block 2006. Mums!

Skönt med lite kvalitetstid med familjen och ser fram mot en sommar i Sverige. Har som mål att kanske kunna vara ledig ett par veckor..får se..

Nu ska jag packa min för en gångs skull lätta väska. Känns lite onödigt att släpa ner massa saker för bara 5 veckor så den här gången har jag handlat åt bästa Madde som är glutenallergiker och önskat sig glutenfritt knäckebröd, choklad m.m.
Plus att på torsdag kommer Fredric till Sverige så skulle det vara så att jag får akut längtan efter något, så kan han ta med det ner igen...

Nästa uppdatering blir från Sydafrika och den här kommande månaden utlovas en hel del intressanta erbjudanden inför sommaren...

Har jag sagt att safari i Sydafrika är som bäst under svenska sommaren?

Inga kommentarer: