torsdag 17 februari 2011

Jävlar vad det blåser!

Ursäkta svordomen men idag blåser det REJÄLT!
Alltså, vi är vana vid starka vindar men vissa dagar känns mer än andra. Idag är en sådan dag.
Jag har hållt mig inne hela dagen och tänker minsann inte sätta min fot ute!

Perfekt dag att jobba på och har fått väldigt mycket gjort.
Hoppas bara det blir bättre tills imorgon då vi har kunder som ska bo hos oss och som hoppas på att köra runt kaphalvön på lördag..Idag hade man nog blåst bort uppe vid fyren på Cape Point!

Förresten..har ett litet dilemma.. Ska hämta upp kunder från flygplatsen imorgon eftermiddag och de ska bo på Antrim Villa.
Antrim villa ligger på promenadavstånd från den nya Stadion...och gissa vilka som ska spela där imorgon...U2!!! Får hjärtklappning bara jag tänker på trafik kaoset som kommer råda..men, men..

Fick förresten erbjudande om att köpa biljetter till koncerten av snälla Gabriella för ett tag sedan men tyvärr krockade det med jobbet och nu hade det ju ändå inte funkat eftersom Fredric befinner sig i kalla Sverige...men avis, det är jag!

Kikade förresten på Computicket och det finns några biljetter kvar...kostar ca 900 kr styck och uppåt.
U2 kommer vara första bandet att hålla en live koncert i arenan sedan fotbolls-VM..lär bli folkfest!

Inga kommentarer: