lördag 30 januari 2010

Bilder från Sydafrika önskas

Har äntligen några timmar till övers och tänkte ta tag i min hemsida under helgen..Själva designen är färdig men jag skulle väldigt gärna vilja hitta lite bilder som resenärer tagit som jag kan använda. Alltså inga proffesionella bilder utan bra semesterbilder..Jag vill ha sådant som representerar hur en resa i Sydafrika kan se ut, utan massa photoshop etc.....
Så om ni har några kanonfina bilder liggandes och vill hjälpa mig så blir jag otroligt tacksam. (mina egna bilder försvann när min gamla dator havererade i höstas + att som guide är man urusel på att hinna ta bilder själv)

Skulle behöva så hög upplösning som möjligt och allt är av intresse, fina landskap, djur, vin, människor..ja allt!

Tack på förhand!

info@sydafrikaexperten.se

2 kommentarer:

dina sa...

Hej!

Jag blir lycklig när jag läser dina inlägg. Önska jag också kunde jobba som dig! För två veckor sedan var jag i det helt underbara landet Sydafrika där jag spenderade två månader, de bästa två månaderna i mitt liv. Jag var i kapstaden i 3 veckor och sedan hyrde jag bil och åkte ändå upp till j-burg med stopp längst vägen. Jag har liksom sett dina bilder i verklighet, och jag längtar tills den dagen jag återvänder. Ville bara säga att du gör ett grymt jobb och grym du är som hoppade bungy! Jag hoppade den och det var det absolut bästa jag gjort! Ville bara önska dig lycka till med det nya året och visar det sig att du behöver lite hjälp är jag vilig att hjälpa, jag ÄLSKAR sydafrika!! :)

/ Dina!
dinahshnino.blogg.se

Anonym sa...

Tjena!

Skall leta i datorn och skicka dig några bilder.

mvh/ Lars