tisdag 19 januari 2010

Prisvärt boende längs Garden Route

Här kommer tips på en av mina favorit Guest Houses längs Garden Route: Hildesheim
Detta supermysiga ställe ligger några km utanför Wilderness och drivs av trevliga paret Tony & Vanessa.
Man kan antingen bo i ett dubbelrum el i små cottages med självhushåll. Självklart finns det dessutom en pool..
Och bara några km bort hittar man en milslång strand och en hel radda bra restauranger i semesterbyn Wilderness. Detta är definitivt stället för avkoppling och bra läge för dagsutflykter till exempelvis Mossel Bay, Knysna el Oudtshoorn.




Och det bästa av allt är nog priset: Från R315.00 per person kostar det :)


Kontakta mig så hjälper jag er boka och sätta ihop er Sydafrikaresa utan att det kostar något extra.

1 kommentar:

Christian sa...

Oj det såg jättehärligt ut. Det har jag missat att skriva om på min Sydafrika bazbus-guide

Du inspirerar!