onsdag 30 december 2009

Sydafrika, here I come!

Ser ut som att jag kommer kunna åka tillbaks till Sydafrika lite tidigare än jag först trott :)

Sitter för tillfället och letar flyg ner till Sydafrika i Februari för ett 2 månaders guide-uppdrag. Kommer göra ett par rundresor genom hela landet och har även några veckors uppehåll mellan turerna då jag ska inspektera nya hotell och knyta fler kontakter för Sydafrikaexperten.

Dessutom gör jag gärna lite privatguidning om någon är intresserad. Så befinner ni er i Sydafrika mellan 5-10 Feb och 1-12 Mars så är jag tillgänglig för diverse dagsturer. Bara att höra av sig: info@sydafrikaexperten.se

Har en hel del gäster som ska resa ner de månaderna så känns ju jätteskönt att själv vara på plats och kanske t om möta upp med några av dem.

Företaget som jag ska guida åt vill även att jag gör några turer Okt-Dec så just nu ser det ut som att jag kommer flytta ner igen redan i början på Aug. Känns så himla skönt! Äntligen börjar de senaste månaders slit ge lite resultat...

Inga kommentarer: