fredag 29 juli 2011

Drar på tur!

Nu är jag packad och klar. Imorgon bitti bär det av till Köpenhamn där jag ska möta upp min grupp som består av 40 Australiensare i sina bästa år (oftast 65+).

Känns både nervöst och spännande att få komma ut på vägarna igen. Guidar ju inte så ofta längre och Skandinavien var det nästan 4 år sedan sist så lite ringrostig känner man sig allt. Men det ska bli jättekul att få komma tillbaks till framförallt Fjord Norge med Bergen, Geiranger m.m så nu håller vi tummarna för att det blir fint väder!

Bilder från tidigare turer




Resan avslutas med 2 nätter på Sheraton i Stockholm och besök på Vasamuseet m.m och sedan flyger gästerna vidare till Ryssland för en 2 veckors kryssning!

Själv är jag hemma i Värmland igen om två veckor.

Som tur är så fungerar ju internet oftast helt ok här i Skandinavien så jag kommer kunna jobba som vanligt med Sydafrikaresor och bokningar på kvällarna...

Inga kommentarer: