onsdag 24 juni 2015

Minnas favoriter- Safari, Kapstaden och Vindistrikten

Vi har sedan länge haft ett paket som vi kallar för Minnas Favoriter. En resa där jag helt enkelt valt ut mina favorit-boenden och lagt upp en resrutt så som jag själv skulle vilja resa.

 Ikväll fick jag äntligen tummen ur och uppdaterade priser, samt ändrade lite i resrutten. Blev riktigt bra tycker jag!


Detta är ett av våra populäraste paket och den börjar med en riktigt bra safari, fortsätter till Kapstaden och vidare ner på kaphalvön, för att avslutas med några nätter i Sydafrikas vindistrikt.

I paketet ingår följande:


  • 1 natts boende på Sunrock B&B***, Johannesburg
  • 3 nätters safaripaket på Umlani Bush Camp*** inkl transfer till och från Johannesburg. Boende, alla måltider, dryck och safari ingår.
  • Transfer från flygplatsen i Kapstaden till ert boende.
  • 4 nätters boende på An African Villa**** inkl frukost, Kapstaden
  • 2 nätters boende på The Flagship inkl frukost, Simon´s Town- Kaphalvön
  • 5-rätters lunch inkl vin på The Flagship och deras Lunch at Chef´s Table.
  • 2 nätters boende på Tempel Wines***+ vingård inkl frukost, Paarl
  • En Flaska vin och charkis-bricka för 2 personer på Tempel Wines.
  • 1 natts boende i Luxury Room på Fraai Uitzicht**** inkl frukost, Robertson vindistrikt
  • Välkomstpaket med kartor, vägbeskrivningar och annan nyttig information
  • 24 timmars svensktalande jourtelefon

Pris: Från R17 825.00 per person   (ca 12120 kr per person enl gällande valutakurs juni 2015)


 Mer utförligt program och dag för dag beskrivning hittar ni HÄR.

Inga kommentarer: