torsdag 16 oktober 2014

3 månader kvar

Har haft fullt upp senaste veckan. Först fyllde jag år och blev firad till tusen. Är ju inte så ofta som jag är hemma i Sverige på min födelsedag så nu passade familjen på att uppvakta mig ordentligt.

Trevligt!
Däremot måste jag nog säga att jag gärna återgår till att fira födelsedagen på våren istället för hösten nästa år...

I helgen åkte vi till Stockholm för att vara med på Fredrics brors bröllop.
 Sååå fint och härligt på alla sätt och vis!

Wilmer var självklart med och skötte sig exemplariskt även om han hade lite svårt att sova med allt kul som pågick runt omkring honom..



Helt omöjligt att få honom att sitta still när vi skulle ta kort. så man ser nästan bara våra JÄTTE händer..ha ha..men lillen är ju söt ändå!


och nu är det bara 3 månader kvar till vårt egna bröllop...Dags att börja planera känner vi!


Inga kommentarer: