fredag 29 mars 2013

Glad Påsk!

Nu är jag äntligen på benen igen, även om jag fortfarande inte känner mig riktigt hundra. Febern är borta tack och lov, men hals och huvud tar nog några dagar till...

Anledningen till att jag släpat mig ur sängen är för att vi idag jobbar vår sista dag på "The Beautiful South Guesthouse". Kanske kommer vi göra något gästspel el inhopp i framtiden, men vi kommer inte längre jobba där som management couple på heltid.

Kommer sakna alla trevliga gäster från världens alla hörn...men allra mest kommer vi sakna personalen såklart.

Idag har vi lovat tjejerna pizza till lunch..och självklart måste vi även ha en sista fika!

Påsken är fullspäckad med planer. Ska guida i Constantia vindistrikt imorgon och på kvällen ska vi gå och se säsongens sista Amazink show. På söndag blir det Tapas och Sunset platters på Dornier med goda vänner...

I nästa vecka ska vi ha ledigt och ladda batterierna.

Något påskfirande blir det inte men sånt har man vant sig vid de senaste åren..Att högtiderna oftast innebär jobb för vår del... Ja, ja...

Glad påsk till er alla!


Inga kommentarer: