söndag 28 augusti 2011

Sista grillkvällen?

Igår hade jag en skön ledig dag där jag först käkade brunch med C nere vid Mälarpaviljongen. Han och jag var ett par i flera år och det är kul att vi fortfarande är så goda vänner...

Där passade jag på att äta en sista räkmacka. Är något jag brukar sakna nere i Sydafrika.

På kvällen åkte vi ut till Nacka för en grillkväll hos min barndomskompis Stoffe och hans Sara. Känns i luften att hösten är på G och detta kanske blev sista grillkvällen den här sommaren?



Åt en helt otroligt god köttbit och jag och F har nu bestämt att vi måste införskaffa en termometer illa kvickt för att få till köttet så som det blev igår. Så sjukt gott! Tack för en supertrevlig kväll!

Idag måste jag jobba för att inte hamna för mycket efter...Men är väldigt nöjd med helgen och känner mig redo att lämna Sverige för denna gång.

Inga kommentarer: