torsdag 21 juli 2011

Mycket nu...

Vad hände?

Vi kom hem från Sydafrika i slutet av Mars och tyckte vi hade all tid i världen.

Att planera, fundera, känna efter och så.

Nu är det nästan slutet av juli och helt plötsligt händer allting på en gång.

"My life in a nutshell".

Vänner och familj bara skrattar och skakar på huvudet eftersom de vet att jag mår som bäst när det är fullt upp men just nu börjar t om jag ifrågasätta mig själv hur fanken allt ska hinnas med...

Som jag skrivit tidigare så håller vi på och försöker sälja lägenheten här i Sverige.

På måndag är det visning.

Och innan dess är det en hel del som ska fixas...

Min kära sambo jobbar natt hela veckan.

Vi letar boende i Sydafrika.

Vi sitter hundvakt åt världens goaste hund Theo.

Jag sitter och pluggar Skandinavien.

Nästa lördag drar jag nämligen ut på tur.

Under 2 veckor kommer jag resa från Köpenhamn till Oslo, runt i Norge och sedan till Stockholm...

Ska bli kul att guida igen men är faktiskt lite nervös...Har inte kört denna tur sedan 2007.

Och mitt i detta har jag flera Sydafrika-bokningar som jag jobbar med.

Om ca en månad lämnar vi Värmland för att förhoppningsvis ha några dagars semester i Stockholm innan vi flyger ner till Kapstaden.

Börjar vårt nya jobb 1 Sep.

Ja, det är lite mycket nu...

Inga kommentarer: