tisdag 10 augusti 2010

Landat i Kapstaden

Resan har gått riktigt bra utan några konstigheter och när jag kom fram till hotellet som jag ska bo på: Radisson Blu Waterfront fick jag en positiv överraskning i form av en uppgradering av rummet. Så nu bor jag i ett rum som är nästan lika stor som vår lägenhet hemma i Sverige :)

Har spenderat dagen nere i waterfront och även hunnit inspektera ett par hotell som jag kommer skriva om i senare inlägg.
Käkade en stark kyckling wok på Simply Asia i Waterfront till lunch och ikväll ska jag banne mig äta sushi. Så jag har längtat!

Helt underbar dag i Kapstaden med strålande sol och ca 20grader el så. Tydligen har det regnat några dagar innan så hoppas nu det blir uppphåll några dagar till medan vi är här.

Känns fantastiskt att vara "hemma" igen!

Inga kommentarer: