måndag 9 augusti 2010

Kapstaden nästa

Sitter i bilen på väg till Arlanda och jobbar med lite bokningar medans jag fortfarande har internet.

Har stressat lite nu på slutet men känns ändå helt ok att åka. Längtar tillbaks till Sydafrika och har haft en fantastisk sommar i Sverige så jag känner mig nöjd.

Flyger med British Airways den här gången och de brukar ha bra flyg, personal etc så jag hoppas på det bästa. Landar i Kapstaden tidigt imorgon bitti och ska då checka in på Radisson Waterfront och börja förbereda turen som börjar sent torsdag kväll. Kollade igenom passagerar listan för gruppen jag ska ha och det verkar vara en grupp "modell äldre". Är ett par som fyllt 80 som ska med på Kenya biten. Kul! Jag älskar pigga pensionärer som njuter av livet till det yttersta! Och det ska bli himla kul att ha en grupp australiensare igen. De är ett härligt folk!

Så hejdå Sverige för denna gången, vi ses i Mars igen!

1 kommentar:

Unknown sa...

Lycka till och ha det så underbart. Vi ses till våren igen :-D