måndag 5 april 2010

Förberedelser inför nästa säsong

Tillbaks i Sverige och har spenderat påskhelgen tillsammans med min underbara familj och min kära sambo. Har flyttat ur min gamla lägenhet och fixat till vårt gemensamma bohag och jag har t om fått ett eget litet kontor. Är hur lycklig som helst!

Nu kommer jag spendera många timmar i nya kontoret med förberedelserna inför nästa Sydafrika säsong...

Har fortfarande några enstaka bokningar kvar nu under sydafrikanska hösten och vintern men det mesta sätter igång igen i Okt-Nov.

Har haft en helt fantastisk första säsong och jag som inte hade planerat att ta några bokningar första året utan förbereda mig för säsongen efter fotbolls-VM, har redan haft ett 30-tal kunder :)

Supernöjd!

Så om ni planerar en resa till Sydafrika, kontakta mig så sätter jag ihop ett paket till er med hyrbil, hotell, safari, aktiviteter och mycket annat, utan att det kostar någonting extra!

Sydafrikaexperten ställer fullständiga garantier till kammarkollegiet och innehar självklart f-skattesedel.

maila mig på info@sydafrikaexperten.se

1 kommentar:

Christoffer sa...

Kul att höra att du är hemma, själv landade jag igår kväll. Såååå skönt!

Väldigt roligt att höra att allt går så bra i ditt liv med sambo och bizniz. Säg till när du/ni åker till Stockholm nästa gång!