måndag 12 oktober 2009

Snart så...

Kommer det lanseras en ny sida med lite nyttig information om Sydafrika som en vän till mig jobbat på ett tag nu.. Så håll utkik här...

I förra veckan hann jag mitt i allt kaos även bli gammal..Om nu 30 år räknas som gammal :) Spenderade hela dagen med att flytta och hela familjen kom ner hit och hjälptes åt och jag tror det var första födelsedagen jag firat i Sverige på nästan 10 år.. Och nu bor jag bara några hundra meter från min gamla lägenhet som jag hade då....ha ha..

På lördag blir det således 30 års kalas och jag ser verkligen fram mot att få träffa massa goa vänner från både när och fjärran!
Hämtar upp min goda vän M från Oslo på fredag då han flyger in från Helsingfors. Har inte träffat honom sedan hans korta besök i Kapstaden för snart 2 år sedan och sedan blir det fullt upp resten av helgen. Flera andra vänner som bokat in sig på hotellet här i Kil och vissa av dem har jag inte träffat på säkert 4 år..Kul!

1 kommentar:

Christoffer sa...

Ska bli intressant att se vad det är för sida!