fredag 25 januari 2008

Faster till lilla Lucas

Så nu har de äntligen bestämt sig för ett namn på lillen och det blev Lucas. Har fortfarande inte riktigt fattat att min bror nu är pappa men enligt mina föräldrar så gör han ett utomordentligt jobb...längtar verkligen tills jag själv kan hålla honom.

Här nere är det fullkomlig kaos för tillfället! Hade en god vän Max på besök förra veckan och det var hur kul som helst..Men sen sparkades en av mina kollegor i måndags och sen dess har det med andra ord varit fullt upp! Eftersom det var mina rutter den här killen skulle ha guidat så har jag nu varit tvungen att hoppa in som guide lite här och var...Och det känns att man är ringrostig.. men, men..lika bra att jag fick träna lite nu för i nästa vecka anländer en VIP grupp som jag ska ta på en garden route...

Och den här helgen ska jag alltså göra en transfer upp till Cape St Francis med den nuvarande gruppen..12 timmar dit och sen 12 timmar tillbaka på buss dagen efter..Puh!!! Hoppas min Mp3 spelare håller hela vägen..

Så nu är det fredag kvaäll och jag försöker febrilt hinna ikapp med allt som jag skulle vanligtvis göra på kontoret på måndag så får avrunda här..
Trevlig helg :)

1 kommentar:

Mona sa...

Hej! Rolig och intressant blogg du har. Jag ska till Sydafrika i jan-mars nästa år för att filma lite, och undrar om du har några tips på vad man inte bör missa och så? Och tips i största allmänhet, saker man bör tänka på.