onsdag 16 februari 2011

Home sweet home

Äntligen hemma i värmen igen :)

Hade en helt ok flygresa med Air France och det var halvtomt på planet så jag fick en hel rad för mig själv och kunde sova i princip hela vägen.

Har under de senaste 4 åren provat på många av flygbolagen som har flyg till Sydafrika och Air France tillsammans med British Airways, toppar helt klart min lista.

När jag kom fram, möttes jag av min kära sambo som hållt fortet medans jag varit borta och det var självklart underbart att se honom igen! På kvällen firade vi en lite försenad Alla Hjärtans dag med middag på Rioja.

Imorse åkte vi tidigt in till Home Affairs för att fixa Fredrics visum som det krånglat massor med och efter mycket om och men så löste det sig...Skönt!

Och nu håller vi på och packar igen.

Ikväll flyger nämligen Fredric till Sverige :(

Inga kommentarer: