måndag 20 september 2010

nehe, inte det heller

Var på ytterligare en visning och det huset var i ungefär samma skick som de andra jag kikat på..Uselt! Ett jättehus med jättefin havsutsikt med 5 sovrum varav två var i en egen lägenhet för sig men standarden var helt enkelt inte vad vi vill ha...gammalt kök och ännu äldre badrum så nu är det bara att börja om igen..suck!

Ska kika på ett helt nybyggt "radhus" uppe på berget här i Fishhoek så får väl hoppas att det faller mig mer i smaken. Men bara för att det är nytt, betyder det INTE att det behöver vara fräscht...Har jag tyvärr lärt mig den hårda vägen tidigare ggr jag letat hus...
Ja, ja..vi hittar säkert något som passar och nu har jag helt gett upp tanken om en pool. Finns så få pooler här nere + att vi har ju havet alldeles inpå oss så vi får helt enkelt fortsätta svalka oss i det...

To be continued...

Inga kommentarer: